آرشیو اسفند ماه 1401

اموزش های ارز دیجیتال

کسب درآمد از تحرک (Move to Earn) چیست؟

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دنیای ارزهای دیجیتال نماد داده که فضایی به‌شدت پویاست و زمان‌ها و ابداع‌های بی‌شماری در آن وجود دارااست. روزی وجود ندارد که شاهد ابتکار در حوزه ارزهای دیجیتال نباشیم؛ به‌خصوص از سال ۲۰۲۰ که با پیدایش کارها مالی غیرمتمرکز یا این که دیفای (DeFi) یاروهمدم شد، این عرصه نیز جذابیت بیشتری پیدا کرد. درین دوران کوتاه، مباحثی مانند توکن‌های غیرمثلی (NFT) و بازی‌های درآمدزا (P2E) و متاورس آهسته‌آهسته اعتنا سرمایه‌گذاران را به‌ خویش جلب کردند و در‌غایت، سیل عظیمی از سرمایه‌ وارد این نصیب‌ها شد.

به‌حیث میرسد مورد درآمدزایی از تحرک (Move to Earn) هم تبِ نوِ فضای ارزهای دیجیتال باشد؛ مبحثی که پیرو سبک درآمدزایی از بازی (Play to Earn) یا این که P۲E آوازه یافت. به عبارتی‌ طور که از اسم این سبک پیداست، درآمد زایی در آن به عمل و نوع حرکتی متعلق می باشد که مخاطب بایستی اجرا دهد. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد برخی از این تکان‌ها دربرگیرنده پیاده‌ روی، دویدن، شناکردن یا این که گشت‌ و گذار در بخش های معین می باشد. به‌ طور کلی، می توان اعلام‌ کرد که درآمد زایی از طریق تحرک شیوه نامه جدیدی برای اخذ مجانی ارزهای دیجیتال میباشد. 
درین نوشته‌ی‌علمی، قصد داریم با سبک و مضمون‌ درآمدزایی از تحرک بیشتر آشنا شویم و تفاوت آن با سبک درآمدزایی از بازی را تحقیق و پروژه‌های فعال و شیوه‌های سرمایه‌گذاری درین قسمت را مرور کنیم. بعد از شما دعوت میکنیم تا انتهای این مقاله یاروهمدم‌مان باشید.

 

درآمدزایی از تحرک (Move to Earn) چیست؟

یکسری ماهی میباشد که با معرفی پروژه‌هایی مانند استپن (STEPN) و جِنوپتس (Genopets)، بازی‌های مبتنی‌بر درآمدزایی از تحرک آهسته‌آهسته پدیدار شدند. این بازی‌ها عنصرها گیم‌فای و نرم افزار‌های تناسب‌اندام را با‌هم ادغام کرده‌اند و به‌ازای ورزش و تحرک به یوزرها جایزه میدهند. به‌حیث میرسد فیتنس‌فای (FitnessFi) مفهومی رو‌به‌پرورش در اینترنت ۳.۰ خواهد بود و به یوزرها اذن می دهد با داده‌های ورزشی‌شان درآمدزایی نمایند.

 

می بایست بدین مسئله اشاره کنیم که تبدیل ورزش به بازی مسئله جدیدی وجود ندارد و آن را تا قبل از اینً در بازی‌هایی مثل پوکمون گو (Pokemon Go) و او اسپورتس (Wii Sports) هم چشم‌ایم؛ ولی اجرای بازی‌های بلاک چینی و مبتنی‌بر ارزهای دیجیتال که ازطریق تحرک به یوزرها جایزه می دهند، می تواند مجال ادغام شغل‌های ورزشی با میزان دارایی‌های دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی را برای پیشرفت‌دهندگان آماده نماید.

انواع بازار در ارزهای دیجیتال ‌کدام‌اند؟ بازار رو به بالا، بازار روبه پایین و بازار سختی چیست؟

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در همگی بازارهای مالی مانند بازار سهام یا این که بازار ارزهای دیجیتال، ارزش‌ها نوسان دارا هستند و همیشه در اکنون ارتقا یا این که کاهش می باشند؛ ولی در صورتی شرایط بلندمدت را به عنوان مثالً در یک یا این که چندین ماه در لحاظ بگیریم، جنبش کلی ارزش‌ها در جهتی خاص میباشد. بسته به اینکه تکان بلندمدت ارزش‌ها به کدام سمت باشد، گونه های بازار در ارزهای دیجیتال به سه گروه بازار رو به بالا و بازار روبه پایین و بازار سختی یا این که فارغ از مراحل تقسیم می‌گردد.

در بازار افزایشی با وجود نوسان‌های کوتاه‌بازه، فرایند کلی بها‌ها به‌سمت بالا و صعودی میباشد؛ در‌حالی‌که در بازار کاهشی پروسه بلندمدت ارزش‌ها به‌سمت تحت و روبه پایین میباشد. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد گاهی وقت‌ها هم حادثه می‌ افتد که بها برای مدتی زمان بر در محدوده‌ای معین بالا و زیر می گردد و فرآیند کلی آن خیر رو به بالا میباشد و خیر نزولی؛ اینگونه وضعیتی مشخصه بازار سختی یا این که فارغ از پروسه میباشد.

در‌این مقاله، بعداز توضیح مراحل در بازار ارزهای دیجیتال و گستردن بدون نقص اشکال بازار، آرم‌های بازار افزایشی و بازار کاهشی و بازار سختی را تحقیق می کنیم. در حالتی‌که می خواهید با این بازارها بیشتر آشنا گردید و بدانید برای استخراج منفعت در هرکدام از آنها چطور می بایست فعالیت فرمایید، این مقاله را از دست ندهید.

فرایند (Trend) در اشکال بازار ارزهای دیجیتال

فرآیند یا این که ترند به دلیل کلی بازار یا این که ارزش بودجه گفته می شود. در محاسبه تکنیکال، روندها با خط پروسه (ترندلاین) یا این که حرکات ارزش معین می گردند. اشکال بازارهای مالی، از بازار سهام گرفته تا بازار ارزهای دیجیتال، می توانند پروسه داشته باشند. هنگامی‌که ارزش در درحال حاضر تشکیل نقطع ی عطف‌ها و کف‌های قیمتی فراتر از گذشته (روبه‌بالا) یا این که نقطع ی عطف‌ها و کف‌های قیمتی زیر‌خیس از پیشین (روبه‌تحت) میباشد، به‌نیکی می‌قدرت روندها را تشخیص اعطا کرد.

به‌طور‌کلی، بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات‌خیس و پرنوسان‌خیس از دیگر بازارهاست؛ به‌همین‌عامل، هنگامی از فرایند رو به بالا (کاهشی) در‌این بازار حرف میکنیم، مراد پروسه کلی بازار در زمان نسبتاً زمانبرِ صعودی (نزولی) بها میباشد. این بدان‌معناست که در ضمن ارتقا ارزش در بازار رو به بالا، ممکن میباشد شاهد افت‌های کوچکی در ارزش باشیم و در علاوه بر بازار کاهشی نیز، احتمال دارااست بها گاهی با ارتقا جزئی همدم باشد.

معرفی ابزارها و پلتفرم‌های تحقیقی ارز دیجیتال

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
درادامه نوشته‌ی‌علمی، پلتفرم‌های محاسبه حوزه ارز دیجیتال را رسیدگی می کنیم. تعداد متعددی از این ابزارها و پلتفرم‌ها به‌‌بدون پول ارائه میشوند؛ ولی ابزارهای نظارت ارز دیجیتال و پلتفرم‌های مبلغی متنوع دیگری نیز پیاده سازی و پیاده‌سازی گردیده‌اند که با به‌کارگیری گروه‌ای از آنان می‌قدرت ترازو ریسک در معاملات را به دست‌کم رساند.
قسمت «ایده‌ها» در اینترنت‌تارنما ارز‌دیجیتال
یوزرها اینترنت‌وبسایت ارزدیجیتال میتوانند در بخش «ایده‌ها»، بررسی ها و فراگیری‌های بازار ارزهای دیجیتال را منتشر نمایند یا این که بررسی‌ها و یادگرفتن‌های بقیه افراد را بخوانند. این قسمت مانند کانال اجتماعی منحصر به فرد شغل می‌نماید که هم برای یوزرها جدید‌شغل و هم برای تریدرهای حرفه ای کاربردی میباشد. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد تحلیلگران میتوانند با پروفایل مخصوص خویش، محاسبه تکنیکال و ارزیابی فاندامنتال و قسمت یادگرفتن را در اینترنت‌وب سایت ارزدیجیتال مشاهده نمایند.
درین نصیب، میتوانید نظارت تکنیکال خویش را درباره هر ارز دیجیتالی منتشر نمایید. همینطور، با تعیین قسمت چک فاندامنتال یا این که بنیادی میتوانید بینش خویش را درباره ارز دیجیتال مدنظرتان با بقیه یوزرها به‌اشتراک بگذارید.
تریدینگ ویو (Trading View)
تریدینگ ویو بستری تخصصی و بدون پول را برای نظارت تکنیکال در بازارهای مالی و جهانی گوناگون مانند بازارهای سهام، معاملات آینده، کلیه شاخص‌های مهم، فارکس، قراردادهای مابه‌‌التفاوت (CFDها) و ارزهای دیجیتال در‌اختیار معامله‌گران قرار می دهد.
همینطور، تریدینگ ویو کانال‌ای اجتماعی برای معامله‌گران میباشد که به آنها اذن میدهد تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و ایده‌های معاملاتی را به‌اشتراک بگذارند و با استعمال از قابلیت و امکان‌های نموداری توسعه یافته تریدینگ ویو، مستقیماً تجزیه‌و‌نظارت و معامله نمایند. تریدینگ ویو با روشی معمولی و با اشتراک‌گذاری فوری نمودارهای لحظه‌ای همپا با ایده‌ها و ابزارهای ارزیابی ارز دیجیتال، معامله‌گران را گرد‌هم میاورد.
دکس‌اسکرینر (DexScreener)
دکس‌اسکرینر یکی‌از ابزارهای آنلاین آنالیز ارز دیجیتال میباشد که به یوزرها اذن میدهد تا میزان دارایی‌های متفاوت در صرافی‌های غیرمتمرکز را غربال و شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری را پیدا نمایند. این پلتفرم داده‌های بیشتراز ۲۰,۰۰۰ ارز دیجیتال را در کانال‌های بلاک چین گوناگون ردیابی می‌نماید.
دکس‌اسکرینر بدین استدلال محبوبیت پیدا نموده است که به شما قابلیت و امکان می دهد آلت کوین‌های جدیدی که احتمال رویش ارزش متعددی دارا‌هستند، به‌طور‌ظریف رسیدگی نمائید. دکس‌اسکرینر نمودارهای ارزش لحظه‌ای و تاریخچه معاملات (وسعت خرید‌و‌فروش و نقدینگی) را نیز به یوزرها ارائه میدهد.

توصیه استاپ لیمیت (Stop-Limit) چیست؟

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

استاپ لیمیت سفارشی میباشد که در آن در صورتی‌که ارزش به نقطه X رسد، یک پیشنهاد با ارزش Y تصویب می گردد. لیمیت اوردر برای معاملات ماهر و ظریف بسیار کاربرد دارااست و معمولا برای کاهش ریسک استعمال می‌گردد. به عنوان مثال شما یک پیشنهاد استاپ لیمیت فروش برای بیت کوین تصویب میکنید و برای مثال می گویید در‌صورتی‌که بها بیت کوین به ۵,۵۰۰ دلار یا این که فراتر رسید، یک پیشنهاد فروش با ارزش ۵,۷۰۰ دلار تصویب کن.
به کار گیری از استاپ لیمیت
احتمالا در استدلال‌ها چشم‌اید که میگویند در شرایطی که بها از فلان سطح عبور نماید، یک پرورش شدید تا فلان ارزش خواهد داشت. برای مثال میگویند چنانچه بها بیت کوین از مقاومت ۴,۲۰۰ دلار عبور نماید تا ۵,۲۰۰ دلار رویش خواهد کرد. یا این که در‌صورتی‌که به تحت ۳۸۰۰ رسد، سقوط شدیدی معطل خواهد بود، پس توقف خسارت یا این که استاپ لاس خویش (stop loss) خویش را در ۳۸۰۰ قرار دهید.
البته در شرایطی که شما در هنگام عبور ارزش از مقاومت (هنگام ترفیع) یا این که رفتن به ذیل مدد (هنگام نزول)، خواب باشید یا این که دسترسی به وب برای خرید نداشته باشید چه؟ کانال سیگنال ارز دیجیتال درصورتی که ارزش سقوط نماید و نتوانید سریعا مبادرت به فروش فرمایید چه؟ در شرایطی که نتوانید در طول نقط ی اوج بها بفروشید چه؟ اینجاست که استاپ لیمیت به امداد شما می آید.
به آسانی می توانید طبق نظارت خویش، پیشنهاد خرید یا این که فروش در ارزش مشخصی را گزینش نمایید به صورتی که هنگامی ارزش به نقطه X رسید یک پیشنهاد با بها Y برای شما تصویب نماید.
با این حالا استاپ لیمیت ضمن کاهش ریسک قادر است ریسک‌هایی را هم برای معامله‌گران یار و همدم داشته باشد که ولی به جهت ارزیابی نادرست میباشد.
برای تصویب پیشنهاد محصور یا این که لیمیت اوردر در صرافی‌ها معمولا چهار نصیب وجود دارااست. این چهار نصیب عبارتند از:
استاپ (Stop): نقطه‌ای که در صورتیکه ارزش به آن رسد، توصیه (خرید یا این که فروش) تصویب می‌گردد.
لیمیت (Limit): ارزش سفارشی که در وقتی که بها به نقطه استاپ رسید، تصویب می‌گردد.
مقدار (Amount): تعداد واحدهایی که قصد خرید آن را دارید برای مثال در شرایطی‌که قصد خرید ۰.۱ واحد از یک ارز دیجیتال را دارید، عدد ۰.۱ را وارد میکنید.
تک تک (total): ارزش متبوع شما ضرب در کمی که قصد خرید آن را دارید میشود تمام مبلغ پرداختی (برای خرید) یا این که استحصال گردیده (از فروش)
برای مثال در شرایطی که بخواهیم هنگامی ارزش بیت کوین به ۴,۲۰۰ دلار یا این که فراتر رسید، پیشنهاد خریدی با ارزش ۴,۲۷۰ تصویب خواهد شد، استاپ را ۴,۲۰۰ و لیمیت را ۴,۲۷۰ گزینش میکنیم.
یا این که در صورتیکه بخواهیم هنگامی بها بیت کوین به ۳,۸۰۰ دلار یا این که تحت‌خیس رسید، پیشنهاد فروشی با ارزش ۳,۷۳۰ تصویب خواهد شد، استاپ را ۳,۸۰۰ و لیمیت را ۳,۷۳۰ انتخاب می کنیم.
تمرین کردن و استحصال تجربیات به شما یاری می‌نماید تا به نیکی نوع سفارشی که می بایست تصویب فرمائید را تشخیص دهید. همینطور در‌حالتی که که برای داد و ستد ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها قصد به کار گیری از این دو نوع سفارشی که توضیح دادیم را ندارید، پیشنهاد ما به کار گیری از پیشنهاد مارکت (Market Order) میباشد که در آن صرافی به صورت اتومات شایسته ترین ارزش برای کامل شدن سریع پیشنهاد را انتخاب می‌نماید.

مسدود کردن بلاک چین و میزان دارایی‌های دیجیتال یوزرها به‌واسطه تحریم‌ها

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
به‌جز عمل‌های مجرمانه، یک کدام از دیگر از دلایل مسدود کردن بلاک چین و بودجه‌های یوزرها روی آن، تحریم‌ها میباشند. هشدار کریستین لاگارد، مدیر خزانه مرکزی اروپا، درباره کاربرانی که با به کار گیری از میزان دارایی‌های دیجیتال تلاش می‌نمایند تا تحریم‌ها را بدور بزنند، رهبران جی۷ (G7) را بر آن داشت تا بیانیه‌ای درباره پیگرد رسمی این اشخاص منتشر نمایند.
برخلاف ایالات متحده و بریتانیا، اتحادیه اروپا اقدامات خاصی برای مقصود‌ قراردادن اتباع و کمپانی‌های بومی در کشورهای تحریم‌گردیده برای به کارگیری از ارزهای دیجیتال ایفا می دهد. همگی عده ای که موظف‌اند از ضابطه تحریم اتحادیه اروپا تبعیت نمایند، درصورتی‌که کل بودجه‌های دیجیتال آنها در هر کیف پول بیشتر از ۱۰٬۰۰۰ یورو باشد، از ارائه سرویس ها مرتبط با کیف پول یا این که بهره برداری اکانت یا این که نگه‌داری بودجه‌های وابسته به اتباع این کشورها یا این که افراد واقعی مقیم یا این که سازمانهای بومی در آنها نهی شده‌اند.

تحریم‌های ایالات متحده و بریتانیا و اتحادیه اروپا درباره مسدود کردن بلاک چین
تحریم‌های ایالات متحده و بریتانیا و اتحادیه اروپا مشتمل بر اَشکال گوناگون محدودیت برای مسدود‌ کردن بلاک چین می باشند. این محدودیت‌ها هرگونه معامله با اشخاص مظنون و ارائه سرویس ها به آنها را ممنوع می‌نماید. این اقدامات درباره بودجه‌های دیجیتال هم راستگو میباشد. درنتیجه، چنانچه شخص یا این که شرکتی که قرار میباشد بودجه‌هایش مسدود خواهد شد، میزان دارایی‌های دیجیتال هم داشته باشد، آن میزان دارایی‌ها بایستی مسدود شوند.
این کشورها علاوه‌بر یوزرها خاص، میتوانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال و ماینرها و آحاد اشخاص فعال این حوزه را تحریم نمایند.دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد درحالی‌که هنوز بریتانیا و اتحادیه اروپا این مرحله را اجرایی نکرده‌اند، در ۲۰‌آوریل۲۰۲۲، دفتر کار در دست گرفتن سرمایه‌های فرنگی ایالات متحده (‌OFAC) بیت‌ریور (BitRiver)، کمپانی فعال در‌مسئله ماینینگ و تعدادی کمپانی تابعه را به‌تیتر اتباع ویژه (SDN) تحریم کرد. به‌موجب آن، کلیه مشمولان حوزه قضایی اوفک به مسدودکردن میزان دارایی‌های بیت‌ریور موظف شدند و اذن نداشتند با این موسسه معامله نمایند.
این کشورها ضوابط ضددورزدن تحریم‌ها را هم جاری ساختن می‌نمایند. از جمله، در آوریل۲۰۲۲، ایالات متحده ویرژیل گریفیث (Virgil Griffth) را به ۵ سال زندان و پرداخت ۱۰۰٬۰۰۰ دلار محکوم کرد؛ چراکه روی پلتفرم ارز دیجیتال اتریوم شغل میکرد و در دورزدن تحریم‌ها مؤثر بود. جرم گریفیث تأمین مالی زیرساخت میزان دارایی‌های دیجیتال در کره‌شمالی بود که بعضی از آنان راهبرد‌های ظریف درباره به کار گیری از این میزان دارایی‌ها برای گریز از تحریم‌های ایالات متحده را دربر می‌گرفت.
تطابق صنعت ارزهای دیجیتال با تحریم‌ها
در اکتبر۲۰۲۱، اوفک دستور کار تطابق با تحریم‌ها را برای اپراتورهای محرمانه در صنعت ارزهای دیجیتال منتشر کرد. این شیوه نامه اقداماتی پیشنهادی برای این اپراتورها به‌مراد یقین از تاسی از تحریم‌ها ارائه می‌نماید. بعضا از آنها مشمول تحلیل ریسک، غربالگری مشتریان، استعمال از ابزارهای انتخاب وضعیت جغرافیایی مشتریان و استعمال از ابزارهای پایش تراکنش می‌باشند.
شایان بیان میباشد که دو صرافی بلندمرتبه‌ ارز دیجیتال، کوین بیس و بایننس، اقدامات پیشگیرانه‌ای برای باور از تبعیت از این شیوه نامه‌ها ترتیب داده‌اند. از جمله، کوین بیس ۲۵٬۰۰۰ اکانت کاربری مربوط به یوزرها روسی را مسدود نموده است. بایننس هم خاطرنشان کرد ارائه سرویس ها را برای آن تیم از اتباع و اشخاص مقیم و افراد حقوقی بومی در روسیه محصور می‌نماید که بودجه‌های دیجیتالشان هم اندازه بیشتراز ۱۰٬۰۰۰ یورو باشد. از سایر اقدامات بایننس برای همخوانی با قانون ها تحریم‌ها، الزام یوزرها به کامل شدن پروسه احراز نام‌و‌نشان میباشد.
همینطور، این صرافی اعلام نموده است درصورت بایستگی، برای مسدود‌کردن بودجه‌های بعضا اکانت‌های خاص با نهاد های رسمی همیاری خواهد کرد. دادگاه‌های انگلیسی هم رغبت خویش را به مسدود کردن بلاک چین و میزان دارایی‌های خلافکاران روی آن اعلام و در یکسری پرونده این عمل را اجرایی هم کرده‌اند.

روش محسابه نرخ ارز دیجیتال

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
هنگام عکس العمل با ارزهای متقابل، آغاز معلوم فرمایید که آیا دو ارز مو جود در معامله در مجموع به طور بی واسطه یا این که غیر بدون واسطه نقل عهد و پیمان می شوند. در شرایطی‌که هر دو ارز به طور بی واسطه نقل عهدوپیمان شوند، نرخ تقریبی ارز در بین المللی با تقسیم «واحد پول A» بر «واحد پول B» به حساب آوردن میگردد.
در حالتی‌که یک ارز به طور بی واسطه و دیگری به طور غیر بدون واسطه نقل قسم گردد، نرخ تقریبی ارز فی مابین المللی «ارز A» ضرب در «واحد پول B» خواهد بود.
هنگامی نرخ ارز را به حساب آوردن میکنید، میتوانید اسپرد یا این که تفاوت در میان بها پیشنهادی و درخواست ارز را نیز انتخاب فرمایید. مهمتر از همگی، شما می توانید ترازو بسط را گزینش فرمایید. در حالتی که قصد به جاری ساختن معامله دارید، می توانید با شایسته ترین نرخ خرید نمایید.(مبادله پیش فرض اعتبار (CDS) چیست؟)
نرخ‌های مبادله بوسیله نمایندگی متغیر میباشد
نرخ میان نمایندگی‌های یک شهر قادر است گوناگون باشد. صرف چندین دقیقه آنلاین برای مقایسه نرخ‌های متفاوت ارز قادر است به صورت بالقوه ۰.۵ or یا این که ۱ save برای شما صرفه جویی نماید.
کیوسک‌های فرودگاه بدترین نرخ ارز را دارا‌هستند، دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد با گستردگی بسیار زیاد پیشنهادات. ممکن میباشد ۵ less کمتر از ارز خریداری گردیده خویش را اخذ فرمائید. ممکن میباشد ترجیح داده خواهد شد مقدار یه خرده ارز برای نیازهای فوری خویش حمل فرمائید و مقادیر بیشتری را در خزانه‌ها یا این که نمایندگی‌های شهر مبادله فرمایید.
برخی از نمایندگی‌ها نرخ ارسال گردیده را به طور اتومات برای مبالغ بیشتر ارتقا میدهند، ولی بعضی دیگر ممکن میباشد این فعالیت را نکنند مگر اینکه شما به صورت خاص درخواست بهبود نرخ فرمائید. درصورتی که مجال کافی برای خرید شایسته ترین نرخ‌ها را ندارید، زودتر تفحص فرمایید تا ایده‌ای از نرخ ارز مبادله‌ای داشته باشید و واحد سنجش پیشرفت را فهم و شعور نمایید. در صورتی‌که ترازو توسعه بسیار زیاد میباشد، کسب و کار خویش را به نمایندگی دیگری ببرید.
خط نهایی
اسپردهای عظیم بلای جان بازار مبادله ارز خرده فروشی میباشد. با این اکنون، میتوانید با پژوهش راجع‌به شایسته ترین نرخ‌ها، کیوسک‌های ارز پیشین فرودگاه و درخواست نرخ‌های عالی برای مبالغ بیشتر، تأثیر این گستردگی‌ها را کاهش دهید.(شاخص تیره بختی بیت کوین (BMI) چیست؟)

تشخیص اسمارت مانی

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
برای این که بتوانید عملکردهای پرایس اکشن اسمارت مانی را تشخیص دهید، روش‌های تحت به شما در این باره امداد بزرگی خواهد کرد. درصورتی که قصد دارید با دیگر قسمت‌های پرایس اکشن نیز آشنا گردید، نوشته‌علمی اشکال شیوه های پرایس اکشن را پژوهش فرمایید.
وسعت معاملات اسمارت مانی
اسمارت مانی ممکن میباشد هنگامی که وسعت معاملات خیلی ارتقا یابد، وارد حالت جدیدی گردد. از طرفی هیچ مقر خبری یا این که علم همگانی نیست تا مقدار و مجال آمدن به‌این شرایط را نماد دهد.
نرخ‌گذاری و مورد های شاخص
داده ها مرتبط با پول هوشمند را می‌قدرت بوسیله سرمایه‌گذاران با تجزیه و آنالیز آیتم‌های شاخص و ارزش سهام بدست آورد. این داده ها بدست آمده به شما یاری می‌نماید که چه‌طور از پول هوشمند در معاملات آجل خویش به کار گیری نمائید. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد چرا‌که در نظر گرفتن حالت‌های اسمارت مانی و ارواق‌های بهاداری که آنها معامله می‌نمایند، به عایدی سرمایه‌گذاران خرده فروش میباشد. شناسایی این حالت‌ها سرمایه‌گذاران را به وضعیت‌های بهتری سوق میدهد و باعث ارتقا سرمایه آنان می شود.
منابع دیتا و نحوه های داده
بعضا از روش‌ها و طریق‌ها بوسیله ارائه‌دهندگان داده برای تیم بندی شغل‌های معامله‌‎گران به کار گیری میگردد. چک گران از این داده‌های عده‌آوری گردیده برای تمایز در بین عمل‌های غیر تجاری و تجاری به کار گیری می‌نمایند. به کارگیری از این منابع در پرایس اکشن اسمارت مانی بسیار موءثر میباشد، به این دلیل‌که نیت بدون نقص سرمایه‌گذاران را به نیکی ادراک خواهید کرد.
مقیاس اسمارت مانی
سرمایه گذارانی که دنبال کنندگان متعددی دارا هستند، مانند وارن بافت، سرمایه گذاران پرایس اکشن اسمارت مانی در لحاظ گرفته می گردند، البته مقیاس کار آن‌ها مدام در حیث گرفته نمیشود. زمانی ذخایر نقدی در کمپانی بافِت، انباشته میگردد و سرمایه‌گذاری نمیشود، مسلماً آرم دهنده این میباشد که بافِت مجال‌های متعددی را در بازار نمی‌بیند، هرچند بافِت در مقیاس متفاوتی شغل می‌نماید. سپرده گذاری 25000 دلاری در یک سبد میلیاردی چندان شایان توجه وجود ندارد. اسمارت مانی کمپانی بافت به مکان دریافت کردن شرایط، کمپانی‌ها را تصاحب می‌نماید. وقتی که پول هوشمند در حالت فعلی بازار از بها بالایی بهره مند وجود ندارد، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که هیچ فرصتی نیست، بلکه در‌این‌حالت‌ زمان‌های نیکی ممکن میباشد وجود داشته باشد.

روش های دوری از لیکویید شدن در ارز دیجیتال

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
فعلا به خوبی می دانید که لیکویید شدن چیست و در این مواقع چه خطری حساب شما را ترساندن می‌کند. البته سوال بسیار مهم اینجاست که چگونه می توانیم از Liquidation در بازار و در معاملات خود جلوگیری کنیم. شناخت طرز‌های دوری از لیکویید شدن یک کدام از مهمترین نصیب‎های این نوشته‌علمی می باشد که نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. نکاتی که در پی با شما در میان می گذاریم، این خطر را برای معاملات شما به واحد سنجش قابل توجهی کاهش خواهد داد و حتی ممکن است معامله شما را از یک معامله زیان‌ده به معامله سودآور تبدیل نماید.
تصور کنید که شما وارد معامله خرید با حجم ۱۰۰۰ دلار و اهرم ۵ شده‌اید. در شرایطی‌که بها ۱۰ درصد افت کرده باشید، این پوزیشن به میزان ۵۰ درصد زیان خواهد رویت کرد، ولی هنوز لیکویید نشده هست. پیرو مسیر پوزیشن ممکن می‌باشد دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد شاهد برگشت بها و داخل شدن آن به فایده هم باشد. بنابراین به کارگیری از روش‌های جلوگیری از لیکویید شدن گاهی اوقات میتواند چنین مزیت بزرگی را برای شما به ارمغان آورد.
با اهرم کم معامله نمایید
اعتنا داشته باشید که در صورتیکه در معاملات مارجین یا فیوچرز حتی شما با اهرم 2 هم وارد معامله شده باشید، قابلیت و امکان Liquidation برای شما وجود دارااست. در این شرایط در حالتی‌که قیمت 50 درصد در خلاف جهت معامله شما جنبش کند و بها رمز ارز مورد نظر به صفر برسد، شما لیکویید خواهید شد؛ اما دقت نمایید که هر چقدر اهرم معاملاتی شما کمتر باشد، امکان Liquidation نیز برای شما کمتر گردد. در اهرم 2 یک پوزیشن باید 50 درصد ضرر را در خود ببیند تا شما لیکویید شوید، ولی این ترازو برای پوزیشنی با اهرم 10 تنها 10 درصد خواهد بود و برای اهرم 50 تنها 2 درصد. این نکته مداقه بسیار زیادی برای معاملات در بازار ارز دیجیتال داراست و اگر از دید روانشناسی نمی‌توانید آن را در خود در اختیار گرفتن کنید، توصیه ما به کارگیری از معاملات اسپات هست.
از یک استراتژی مشخص و معلوم سود ببرید
داشتن یک استراتژی معاملاتی منظم و قادر می‌تواند شما را از ورود به معاملات اشتباه دور کند. وقتی شما محاسبه تکنیکال در ارز دیجیتال را نمی‌شناسید و از استراتژی‌های معاملاتی قوی آن بی‌خبر میباشید، حساب کاربری خود را در خطر بزرگی قرار داده‌اید و احتمال Liquidation برای معاملات شما بسیار ببیشتر از کسانی می‌باشد که از استراتژی‌های مشخص و معلوم برای معاملات خود به کار گیری می‌نمایند.
حد خسارت در معاملات فراموش نشود
یکی‌از‌از سایر از روش‌های غربت از لیکویید شدن در معاملات استعمال از حد خسارت است. وقتی شما برای معامله خود حد ضرروزیان انتخاب کرده باشید، عملا در بدترین موقعیت ممکن، به میزان حد ضرروزیان خود ضرر میکنید و دیگر خبری از Liquidation در معامله شما نخواهد بود. ولی انتخاب حد خسارت مناسب برای معاملات نیاز به تجربه و تخصص بالایی داراست و صرف قرار دادن یک حد ضرر برای معاملات بدون بررسی تکنیکالی می‌تواند معاملات سودآور شما را نیز با ضرر یاور سازد.
سرمایه خود را افزایش دهید
همچنین شما با افزایش سرمایه نیز میتوانید مانع از Liquidation شوید. فرض فرمایید که شما وارد یک معامله فروش 1000 دلاری با لوریج 5 شده‌اید. در‌این‌صورت در صورتیکه قیمت 20 درصد بالا برود، پوزیشن شما لیکویید خواهد شد. ولی چنانچه که در نزدیکی‌های 20 درصد ضرر، حجم معامله را ارتقا دهید، دیگر در افت 20 درصدی لیکویید نشده و معامله شما همچنان ادامه خواهد داشت. ولی این نحوه قادر است ریسک از بین رفتن بقیه میزان دارایی اضافه‌شده به پوزیشن را نیز برای شما در ادامه داشته باشد. استفاده از آن زمانی مجاز هست که شما بدین فایده رسیده‌اید که احتمالا جهت نوسان قیمت در همین حوالی در جهت بهره شما حرکت خواهد کرد.
طریق احتساب قیمت لیکویید شدن
نکته بعدی که بایستی درباره Liquidation به آن اشاره کنیم، روش احتساب بها آن هست. برای محاسبه ارزش لیکویید شدن چالش خیلی خاصی نخواهید داشت. اولا باید بدانید که معمولا در طی گشودن معامله این ارزش در پوزیشن شما به نمایش در می‌آید و خود صرافی آن را برای شما حساب می‌کند. از طرف دیگر ماشین حساب‌هایی در صرافی‌ها تعبیه شده که برای احتساب این قیمت می توانید از آن‌ها نیز استعمال فرمایید. البته برای محاسبه دستی بها Liquidation تنها کافی است طبق وضعیت زیر شغل نمایید.
در قدم نخستین خسارت ۱۰۰ درصدی را برای معامله محاسبه نمایید. برای این منظور میتوانید از فرمول پایین استعمال نمایید:
چنانچه که درین معادله زیان شما 100 درصد جایگذاری شود، با معین بودن اهرم و سرمایه اول پوزیشن، محاسبه درصد تغییرات قیمت بی آلایش خواهد بود. اکنون تنها کافی است که قیمت ارز دیجیتال آیتم معامله را با میزان درصد تغییرات ارزش به دست آمده به حساب آوردن فرمائید تا قیمت Liquidation به دست آید.
توده‌بندی
لیکویید شدن در ارز دیجیتال یک اتفاق بسیار تلخ برای هر معامله‌گری است. ولی تلخی آن هنگامی بیشتر می‌شود که شما به جای به کار گیری از روش‌های پرهیز، همچنان با همان روند قبلی معاملات خود را ادامه دهید. در این مواقع شما بیشتر از گذشته در باتلاق زیان فرو خواهید رفت و معاملات ضرر و زیان آور شما روز به روز بیشتر می شود. به این ترتیب در صورتیکه در چنین وضعیتی میباشید، بهتر می باشد برای مدتی معامله نکرده و سپس با فراگیری‌های بیشتر و فهم و شعور هر چه بیشتر Liquidation معاملات خود را از رمز بگیرید.

بیت کوین چیست؟

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کیک
ارز دیجیتال کیک را شاید کمتر کسی بشناسد یا این که نام آن را شینده باشد به این دلیل که ارز دیجیتالی طفل میباشد. این ارز دیجیتال از فرصت عرضه خویش فراز و نشیب‌هایی داشته میباشد که علی رغم نوسانات بالای آن یکی شایسته ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است. این ارز دیجیتال در سال 2020 به وسیله پلتفرم پمکیک سواپ ایجاد شد و با سپری شد کمتر از یک سال به ارزش 42 ذلار رسید. هر یکسری این ارز دیجیتال اینک یه خرده موازی با 7 دلار دارااست ولی گشوده هم جز برگزیدگان ارزهای دیجیتال در روند استیکینگ است.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین نوعی از پول الکترونیک و یا این که ارز دیجیتال میباشد که در سال ۲۰۰۸ بوسیله شخص یا این که گروهی ناشناخته با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) ابتکار عمل و در سال ۲۰۰۹ استارت به شغل کرد. بیت کوین اولی ارز دیجیتالی بود که گزینه اعتنا و به کار گیری عوام مردم قرار گرفت. با امداد بیت کوین میتوانید به هرجا‌ای از جهان پول بفرستید یا این که از آن برای خرید جنس و سرویس ها به کار گیری نمایید. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد  اتریوم یک پلتفرم بر اساس بلاک چین میباشد که به اپ‌نویسان و پیشرفت‌دهندگان اذن پیاده‌سازی نرم افزار‌های غیر متمرکز را می دهد. در واقع اتریوم نیز مانند بیت کوین تحت عنوان یک ارز دیجیتال شناخته شد‌ه‌است. ولی کاربرد‌های اتریوم تفاوت متعددی با بیت کوین داراست.

بد وجود ندارد برای کامل شدن کردن یادگرفتن ارز دیجیتال آنلاین به تحقیق همانندی‌های بیت کوین و اتریوم بپردازیم. در‌حالتی که چه بیت کوین و اتریوم تفاوت‌های متعددی دارا‌هستند البته در اکثری از عمل‌ها مانند پرداخت هزینه فرآورده و یا این که سرویس ها، نحوه‌های حصول و مبتنی بودن بر فناوری بلاک چین همچون یک دیگر شغل می‌نمایند. ضمن این از سایر تشابه‌های اتریوم و بیت کوین میتوان به‌این اشاره نمود که هیچ کدام پایین در دست گرفتن دولت و یا این که نهادی مرجع نیستند.

خصوصیت های بیت کوین
خصوصیت های بیت کوین با فراگیری ارز دیجیتال

زمانی سیستم بیت کوین فعال سازی شد، کوین آن به طور تقریبً بی قیمت بود. تا سال 2010، وقتی که فردی 10،000 BTC برای چندین پیتزا پرداخت کرد، این معامله علامت هایی را بر طبق اینکه بیت کوین میتواند تحت عنوان پول استعمال شود را نشانه اعطا کرد. پیرو به چندین گزینه از مهمترین خصوصیت‌های بیت کوین خوا‌هیم پرداخت، با ما یاور باشید.

کیمیا
تنها 21 میلیون بیت کوین در گردش می باشد و قطعات نو با سرعت قابل پیش گویی حصول میگردند.

قابل حمل
بیت کوین تنها وسعت متعددی از داده میباشد که می توانید آن را تنها با یک تلفن همراه هوشمند، دستگاه USB یا این که حتی یک کد QR روی یک ورقه استعمال فرمائید.

غیر قابل تغییر تحول
زیبایی سیستم غیرمتمرکز این میباشد که هیچ کس نمی‌تواند معافیت‌های ویژه‌ای ایفا نماید. هر بیت کوین موازی ساخت و ساز میگردد و هیچ یک از بیت کوین‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارند.