بهترین کارت‌های گرافیک برای استخراج مونرو

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پیش‌خیس اشاره کردیم استحصال مونرو با کارت‌های گرافیک هم قابلیت‌پذیر میباشد و درعین‌حالا ارزش شایسته ترین‌ کارت‌های گرافیک نیز به‌مراتب ارزان‌خیس از پردازنده‌هایی میباشد که به آنها اشاره کردیم. بااین حال، الگوریتم اجماع رندوم ایکس به‌ادله با صرفه‌بودن برای CPU‌ها اذن نمی‌دهد کارت‌های گرافیک در پروسه استحصال نقش چندان پررنگی جاری ساختن نمایند.
به‌تیتر نمونه، کارت گرافیک قدرتمندی مانند انویدیا جی‌فورس آرتی‌ایکس ۳۰۹۰ (Nvidia Geforce RTX ۳۰۹۰ ) با ۲۴ گیگابایت حافظه موقت گرافیکی (VRAM) در کانال اتریوم میتواند با هش ریتی مابین ۱۱۵ تا ۱۲۴ مگاهش‌بر‌ثانیه شغل نماید؛ دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد به این ترتیب، این کارت می تواند روزمره فی مابین ۲.۸ تا ۳.۲ دلار یا این که حدود ۰.۰۰۱۵ اتر (ETH) دستیابی نماید.
ناگفته نماند با این دشوار‌افزار در کانال مونرو روزمره حدود ۰.۰۶ دلار منفعت به‌دست می آورید که باتوجه‌به مشقت کانال، ترازو برق مصرفی و بها کارت گرافیک مبلغ قابل‌مراعات‌ای عاید کسب‌کننده نمیشود. به این ترتیب، کارشناسان سفارش می‌نمایند در حالتی‌که قصد دارید صرفا XMR دستیابی فرمایید، خوب میباشد هزینه خویش را صرف خرید پردازنده‌های کار کشته فرمائید و به‌سراغ کارت‌های گرافیکی نروید.
استحصال ارزهای دیجیتال فارغ از داشتن برنامه مطلوب قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. به‌عبارت بی آلایش، تا‌هنگامیکه اپ قابل قبولی برای رئیس امور و رابطه در میان مشقت بار‌افزار و کانال بلاک چینی وجود نداشته باشد، مراحل استحصال اجرا نمیشود.
قابل انعطاف‌افزارهای گوناگونی برای کسب ارزهای دیجیتال وجود دارا‌هستند و در برخی مواقع، می‌قدرت از نرم‌افزار‌ای واحد برای دستیابی یک سری ارز به کار گرفت. ازآن‌جاکه گزینش اپ مطلوب مداقه فراوانی در حصول داراست، درادامه، ۲ برنامه مطلوب برای ماینینگ XMR را معرفی می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.