انواع مختلف سرمایه‌گذاری در بیت کوین

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

قبل از استارت، می بایست بگوییم که بیت کوین میزان دارایی بسیار پرریسکی میباشد. نوسان‌های بها آن زیاد میباشد و حتی پیش کسوت‌ترین سرمایه‌گذاران این حوزه نیز معاملاتشان را محتاطانه ایفا میدهند. فارغ از اغراق سرمایه‌گذاری در بیت کوین حقیقتاً خطرناک‌خیس از سایر بودجه‌هاست. به‌تیتر مثال، تا به امروز بارها پیش آمده میباشد که ارزش بیت کوین در برهه زمانی چندین ماه بیش تر از ۸۰‌درصد ارزشش را از دست داده میباشد. نکته حائض اهمیت این میباشد که‌این حادثه یک‌سری‌توشه در زمان قدمت بیت کوین چهره داده میباشد.

بیت کوین کمپانی یا این که سهام وجود ندارد؛ بلکه ارز میباشد. در صورتی هنوز از ماهیت بیت کوین به فهم صحت نرسیده‌اید، میتوانید به مقاله «بیت کوین چیست؟» دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد در اینترنت‌وب سایت ارزدیجیتال مراجعه نمایید. ابتدایی‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در بیت کوین خرید آن میباشد. ولی گونه های دیگری از سرمایه‌گذاری در بیت کوین هم وجود داراست که در‌ادامه، آنان را تحقیق می کنیم.

۱. خرید و نگه‌داری
مرسوم‌ترین روش سپرده گذاری بیت کوین خرید این ارز و نگه‌داری آن میباشد که از آن با اسم «هودل» (Hodl) حافظه میشود. هودل صورت تغییر‌و تحول‌یافته واژه و کلمه (Hold) به‌معنای «نگه‌داری» میباشد که خودش داستانی جذاب دارااست. هودل یعنی «بیت کوین را بخر و هیچ‌وقت نفروش». چنانچه قصد دارید بیت کوین را با این نحوه نگه‌داری و روی آن سرمایه‌گذاری فرمایید، مهم ترین ضابطه را به‌حافظه بسپارید:

صحبت و توصیه هیچ‌کس را درباره آتی بیت کوین گوش نکنید. خودتان تفحص نمائید و درباره بیت کوین حافظه بگیرید و به سود‌گیری برسید.

درادامه، یک‌سری نکته درباره سرمایه‌گذاری و نگه‌داری از بیت کوین را باهم مرور می کنیم:

۱. هیچ‌وقت بیشتراز آنچه اقتدار ازدست‌دادنش را دارید، سرمایه‌گذاری نکنید. این یعنی به‌اندازه‌ای بیت کوین بخرید که درصورتی که کلیه‌اش از دست رفت، بتوانید مجدد سرپا بایستید. سپرده گذاری در بیت کوین پرخطر میباشد و این موضوع را مدام به‌خیال بسپارید؛

۲. پس از خرید بیت کوین، مطمئن گردید که بیت کوین‌ها در کیف پول‌ فردی‌تان (روی گوشی یا این که کامپیوتر) میباشد و آنان را در صرافی نگه نمی‌دارید. در صورتی‌که مبلغ متعددی دارید، پیشنهاد می کنیم از کیف پول طاقت فرسا‌افزاری به کار گیری فرمائید. چنانچه از‌پسِ هزینه این کیف پول‌ها بر‌نمی‌آیید، کیف پول‌های کاغذی شایسته ترین مورد می باشند. برای استخراج داده ها بیشتر درباره گونه های کیف پول، به نصیب کیف پول‌های ارزدیجیتال بروید؛

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.