بیت کوین از کجا می‌آید؟

اموزش های ارز دیجیتال

بیت کوین از کجا می‌آید؟

۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


چرخه معاش بیت کوین از فرایندی استارت می گردد که به آن دستیابی یا این که ماینینگ می گویند. دستیابی‌کننده‌ها یا این که ماینرها اشخاصی میباشند که امنیت کانال بیت کوین را تأمین و تراکنش‌ها را در بلاک چین تصویب می‌نمایند. تراکنش‌ها در پوسته‌هایی به اسم «بلاک» تصویب و وارد بلاک چین یا این که به عبارتی مقر داده بیت کوین میشوند.
هر وقت ماینری چیره خواهد شد یک بلاک را کسب نماید، یه خرده بیت کوین نو ساخت و ساز می گردد و سیستم آن را به‌تیتر جایزه به ماینر منتقل می‌نماید. همین‌جا زادگاه بیت کوین‌های تازه میباشد. دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد محرک دستیابی بلاک در بالا ۵۰ بیت کوین بود؛ البته این معیار بر‌محور مقررات بیت کوین هر چهار سال یک‌ توشه نصف می گردد.
به پروسه نصف‌شدن محرک استحصال بلاک هاوینگ (Halving) می گویند. در‌هم اکنون‌حاضر، محرک هر بلاک ۶٫۲۵ بیت کوین میباشد؛ یعنی تا به امروز ۳ روی داد هاوینگ پیش آمده میباشد. دیدنی میباشد بدانید که به طور تقریبً هر ۱۰ دقیقه یک بلاک تازه ایجاد می‌گردد. قواعد بیت کوین به‌سیرتکامل‌ای تهیه شد‌ه‌است که دوران‌فرصت دستیابی بلاک مدام در همین حدود باقی بماند.در حالتی‌که تا این‌جا برایتان سؤال بود که عرضه بیت کوین با چه سازوکاری محصور گردیده است، در حال حاضر بایستی پاسخ خویش را گرفته باشید. در حالتی‌که یه خرده با مشاهده کرد ریاضیاتی به سبک تکثیر و هاوینگ بیت کوین نگاه فرمایید، خواهد روءیت کرد که درنهایت بعداز یک‌سری سال مشوق بیت کوین عملاً به صفر میرسد. محاسبات نشانه میدهد که‌این واقعه در سال ۲۱۴۰ روی خواهد بخشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.